Yey!!

Nu har jag fått mig en intervju. Jag hittade ett sommarjobb som jag var sugen på, att jobba som kolloledare, är inte sugen på så mycket annat, utan har nog bestämt mig för att det vill jag ha, så nu idag fick jag ett brev om att jag om jag fortfarande var intresserad var välkommen på intervju. Hihi, känns väldigt bra, nu ska jag bara äga den, och se så att jag får jobba så mycket som jag vill så ska det nog bli en väldigt trevlig sommar.

Idag har varit en helt ok, egentligen ganska bra dag, jag har suttit i skolan till stax efter sju, så jag har fårr mycket gjort, det går långsamt framåt, men eftersom jag gör allt själv så lär jag mig.
hade min första dag på min nya kurs idag, men eftersom jag ochså hade miniprov på min gamla valde jag det. Det svåraste med att läsa dubbelt är nog just att all undervisning krockar, så det är väldigt svårt att välja vad man ska gå på.
Men jag hade väldigt tur idag, boken till min (6p inte alls mycket) kurs kostar tydligen multum, men jag frågade en som jag läser med om han hade den att sälja/låna ut/ hyra ut? och låna blev det. perfekt.

Jag har märkt att är man bara nog övertygad om att saker kommer att lösa sig, så gör de det, och gör de det inte, så har man iallafall sluppit ifrån att oroa sig. smällar tenderar att vara lika hårda oförberedda eller inte... för det mesta.

Hjälp va hurtig jag kände mig idag, tror jag överkompenserar pga den långa dagen, är egentligen inte såhär skuttig.

Nej, nu är det dags att diska.

Puss! / enahel

Kommentarer
Postat av: eva

GRATTIS!

Gör digbara en bild av hur glad du blir när de säger att du får jobbet. Duvet att jag tycker att du skulle passa perfekt där! GO FOR IT!

kramis

2009-03-03 @ 07:40:17
URL: http://chavva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0