Jora, så att ehh.....

Jag är kär, det är bara att jag inte har någon nog spännande person att vara kär i.. skapar ett litet problem.. måste skaffa mig större bekantskapskrets.

Jag har varit på "kalas" ikväll, min gamla sångelev fyllde 20. Väldigt kul. Känns så skumt när folk som var så väldigt små börjar växa ikapp en, hon var nog min elev när jag var 18-19 år, dvs hon var 12-13, väldig skillnad, men nu, visst är det skillnad, men inte så otroligt mycket. Hon är dock en av dessa människor som känns som om hon är fångad i en för ung kropp, en gamma själ om man så vill, aldeles för hårt liv aldeles för snabbt.
Men det med att leva ett riktigt hårt liv från början, kan verkligen om man överlever det ha sina fördelar, man utvecklas verkligen mycket av det, och hur jobbig väg man ändå får ta för att utvecklas tycket jag personligen att det är värt det, jag skulle inte vilja vara någon annan än jag är, skulle definitivt inte vilja vara den jag var för fem år sedan... Tror nog det är så för henne med. Man kan få igenomlida otrolig växtvärk, men oj så stor man kan bli. =)

sova nu. Puss! / enahel  

Kommentarer
Postat av: eva

Älska din nästa som dej själv....det betyder ju att vi måste älska oss själva FÖRST....då kan vi också älska andra...coh när vi är mogna för kärlek kommer kärleken till oss...vi behöver inte jaga den. När hjärtat är öppet och strålar kärlek drar det också till sig kärlek...



När vi är trygga i oss själva, och känner oss "hela" kan vi möta nån som också hunnit en bit i trygghet och helhet. Det är när vi egentligen inte behöver bekräftelse, som vi får!!!



kramis /mamma

2009-03-01 @ 13:01:28
URL: http://chavva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0